Мечтать не вредно! Как стать креативным прямо сейчас? | PETR IVANOV | TEDxRANEPA
ПЕТР ИВАНОВ
Основатель и креативный директор агентства DEPARTÁMENT. Своими проектами собрал десятки международных наград. Придумщик. Фантазёр. Автор креативных методик. Разгоняется до 100 идей в минуту.
ТЕМА: «Мечтать не вредно! Как стать креативным прямо сейчас?»
Креативность — это способность находить нестандартные решения задач. Каждому ли дано это умение? Да! Главный принцип — включить внутреннего ребенка. Именно он творец внутри нас, его надо вывести из под контроля совести внутреннего критика, внутреннего родителя. Тогда мы сможем легко фантазировать, как делали это в детстве. Если в мире станет больше людей, которые легко могут фантазировать, наш мир будет наполняться новыми невероятными идеями и их воплощением.
PETR IVANOV
Founder and creative director of «Department». «Department» assists leading international brands and influential Russian companies in expanding their client base, being one step ahead of the competitors in the market and realizing exciting projects since 2007. Every day the company proves its efficiency and significance in four main areas: Creativе Content, Event Organization, PR, Video Production.
TALK: It’s not dangerous to dream. How to become more creative right now?
Creativity is the ability to find non-standard solutions to problems. Is it a talent or a skill? It’s a skill! The secret to creativity is to reawaken your inner child. He is a creator inside each of us, he should be taken out of control of the inner parent. Then we can easily dream, as we used to do in our childhood. If there are more people in the world who can easily fantasize, our world will be filled with new incredible ideas and their embodiment.
Founder and creative director of «Department». «Department» assists leading international brands and influential Russian companies in expanding their client base, being one step ahead of the competitors in the market and realizing exciting projects since 2007. Every day the company proves its efficiency and significance in four main areas: Creativе Content, Event Organization, PR, Video Production. This talk was given at a TEDx event using the TED conference format but independently organized by a local community. Learn more at www.ted.com/tedx